Change of plans!

Hallo allemaaal!

Change of plans! indonesie was niet wat ik ervan verwachtte en heb na een paar dagen van aankijken besloten om een ticket te boeken naar mijn volgende tussenstop!

Dan natuurlijk waarheen? naja dat was heel gauw besloten namelijk lekker naar ons kikkerlandje! Nou weet ik natuurlijk dat dit veel vraagtekens opwekt, waarom dan? waarom niet naar een ander land in azie, waarom niet gelijk door naar Sri Lanka? ik kan er een heel kort antwoord op geven. Voor mij persoonlijk is dit de beste keuze. Ik heb naar mijn gevoel geluisterd en naar huis is voor mij het beste!

De volgende vraag is dan natuurlijk, Hoe zit het met Sri lanka? Nou dat gaat gewoon door! Alleen nu vanaf Amsterdam! Wanneer ik precies weer wegga weet ik nog niet, zal begin januari zijn. Moet nog op ticketjacht dus wordt vervolgd!

Dus niet raar opkijken als je me ineens in Zoetermeer rond ziet wandelen.

De koude groetjes van Larissa!

Reacties

Reacties

Michelle

Welkom thuis zus, blij dat je de feestdagen in ons midden mee viert ipv over FaceTime.

carolien

Oost west thuis best???? altijd naar je gevoel luisteren. veel plezier thuis, fijne feestdagen tot gauw .xxxx

Irene

Wat een prachtige reis heb je al gehad Larissa, fijn de feestdagen bij je familie en in het nieuwe jaar weer een bijzondere reis maken. Geweldig toch. Geniet ervan????

Jeroen

Welkom thuis! Jammer dat het zo tegen viel. Verstandige keus om weer lekker naar huis te gaan! Stiekem ben ik natuurlijk wel een heel klein beetje blij (naast dat ik het natuurlijk ook jammer vind), want wat is nou kerst zonder jou kersttruien. Welcome home! Laten we er een geweldige kerst van maken!

Carol Brand

het is altijd goed om naar je gevoel te luisteren. Prima keuze!!

Carolien Nortier

Zeker doen waar jij je het beste bij voelt. En gezellig met de feestdagen thuis. Hoorde van zeer betrouwbare bron dat Sri Lanka echt een aanrader is. Goede reis. Dikke knuffel.

jolanda

Hoi Laris

Helemaal goed toch altijd naar je gevoel luisteren

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!